همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ میتواند برای هر کسبوکاری در هر صنعتی قابل اجرا باشد. سئو و بهینه سازی سایت ، راه اندازی وب سایت ، تبلیغات ppc ، تولید و بازاریابی محتوای سایت و شبکه های اجتماعی ، بازاریابی و تبلیغات شبکه های اجتماعی ، ایمیل مارکتینگ ، ویدئو مارکتینگ ، تولید پادکست ،بخشی از فرآیند موبایل مارکتینگ ، نمونه هایی از این کانال ها هستند. یا تا چه حد به دنبال لباس هایی با مدل های جسورانه هستید؟ در دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است که دریابید چه تعداد مشتری جذب می کنید و در نهایت چه میزان درآمد دارید.

امّا به نظر می­ رسد آن چه که در ابتدا و حتی پیش از استراتژی­ ها و تکنیک­ های مقابله باید مورد توجه قرار گیرد، پرداختن به ماهیتِ اخبار جعلی و دلایل ظهور و بروز آن در عصر دیجیتال است. با خودکار سازی این فرآیند کارها را آسان تر پیش ببرید.

رتبه بندی مشتریان راغب می تواند در پلتفرم های اتوماتیک بازاریابی متعددی پیاده سازی شود. تولید محتوا اصول بیشمار دیگری دارد که یک مشاور اینستاگرام، می تواند با اجرای آن ها کیفیت اکانت شما به صورت چشمگیری بالا ببرد. مثلا ممکن است در یک استارتاپ یک دیجیتال مارکتر، مدیر سئو، ایمیال مارکتینگ، بازاریابی شبکه اجتماعی و مدیر تبلیغات باشد که هر یک از اینها KPI هایش را خودش بررسی میکند. یک رویکرد منحصر به فرد در فرایند اتوماسیون در سال ۲۰۱۲ ، زمانی که کمپین اجتماعی باراک اوباما از داشبورد استفاده نمود، اتفاق افتاد. در حال حاضر پیج های فروش در اینستاگرام در حال فعالیت هستند اما فروش روزانه و ماهیانه آن ها به یک اندازه نیست.

با وجود چنین مخاطبان زیادی، شما نمی توانید تمام شب بیدار بمانید تا مطمئن شوید زمانی که تمام کاربران در حال فعالیت هستند، مطلب شما پست شود. دلایل زیادی وجود دارد که کسب و کارهای آنلاین را به استفاده از روش اینستاگرام مارکتینگ هدایت می کند. بعضی از ترول ها ممکن است باعث نابودی زندگی شما شوند و در این مرحله لزوم وجود حامیان مشخص می شود. مشتریان بسیار راضی و بسیار ارزشمند چرا که بدون هیچ انتظاری باعث ارتقاء نام تجاری شما می شوند. همانطور که عنوان بیان نمود، خودکار سازی شبکه اجتماعی به معنای استفاده از ابزارهایی جهت خودکار نمودن فرایند بازاریابی شبکه های اجتماعی با فعال نگه داشتن حساب کاربری شما بدون نظارت و انتشار دستی است.

آن ها با مفهوم جدیدی با عنوان “یک روز بدون کفش” را ایجاد نمودند، به این معنی که برای هر جفت کفشی که خریده شود، یک جفت کفش به کودکی نیازمند داده می شود. یک شرکت پوشاک آمریکایی پلتفرم خوبی برای هدف گیری دوباره در فیس بوک استفاده نمود و شاهد ۴۰۰ درصد افزایش نرخ بازگشت سرمایه، افزایش تعداد مشتریان جدید و افزایش درآمد بود. پس از آن، برای تیم هدف گیری داوطلبانی که علاقه مند بودند به راحتی انجام شد. سهم بازار آنلاین امروزه به قدری فدرتمند است، که اگر مهارت لازم را فرابگیرید؛ درآمدتان از درآمد روزمره و کار فیزیکی بیشتر خواهد شد.

به طوری که هر یک از شاخههای دیجیتال مارکتینگ به تنهایی یک دانش و مهارت جداگانه به حساب میآیند که متخصص شدن در آنها نیازمند سالها یادگیری و کسب تجربه است. مطالعات نشان می دهد شرکت هایی که دارای یک سیستم lead nurturing (ساخت روابط مناسب با مشتریان بالقوه حتی اگر در حال حاضر به دنبال خرید نباشند.) باعث ایجاد ۵۰ درصد فروش بیشتر در ازای ۳۳ درصد هزینه کمتر داشته اند. سپس شما می توانید او را دنبال نموده و تبلیغات خود را در وب سایت هایی که به آن مراجعه می کند نمایش دهید.

بر اساس فعالیت و رفتاری که کاربر در وب سایت شما داشته، می توانید تبلیغات نمایشی خاصی را برای او ارسال نمایید. گاهی اوقات ممکن است تصمیم بگیرید که برای مدتی فعالیت خود را در اینستاگرام کمتر کنید یا آن را به طور موقت غیر فعال کنید. با استفاده از این پلت فرم، تیم اوباما به جمع آوری اطلاعات در مورد فعالیت های داوطلبان از جمله شماره تلفن آنها و کمک های مالی، پرداخت. رسانه اکتسابی شامل تمام تبلیغاتی است که هزینه ای برای آنها پرداخت نمی شود و توسط شخص ثالثی انجام می شود.