دیجیتال مارکتینگ چیست و چه روشهایی دارد؟

امروزه این امکان برای کسب و کارها جهت ارائه کالا و خدمات بر بستر فضای آنلاین فراهم گردیده است که با استفاده از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ و ابزارها و فن آوری هایی که در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین همگام با روشهای تبلیغاتی کارآمد و اقتصادی، این امر تحقق یابد. این امر این جوامع را به ابزاری بسیار قدرتمند در راه اندازی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در مورد مارک ها ، موضوعات مختلف ، دیگر موارد و عملکرد آن تبدیل می کند. گزارشگیری از طریق شبکههای اجتماعی، نقد و بررسی آنلاین مشارکتی، گذاشتن نظر در وبسایتها یا وبلاگ شخصی نمونههایی از کارهایی است که می توان در این زمینه انجام داد.

در دنیای دیجیتال امروز، شبکههای اجتماعی نقش تاثیرگذاری در بازاریابی کسب و کارهای مختلف بازی میکنند و اهمیت آنها در به وجود آوردن یک استراتژی بازاریابی مناسب، بر هیچکس پوشیده نیست! بازاریابی پیامکی علاوه بر هدفمندی اش بسیار مقرون به صرفه نیز است. دنیای امروز دنیای دیجیتال است. میدانیم که این روزها استفاده از اینترنت به جزئی از زندگی روزمرهی مردم تبدیل شده و بههمین دلیل، قدم گذاشتن بازاریابی به این دنیای پر رفتوآمد مهمترین عامل پیشرفت آن بوده است. برندسازی در دنیای دیجیتال، کاملاً وابسته به ویدئو و تصاویر است.

اینستاگرام تنها مجموعه ای از تصاویر زیبا نیست، بلکه قسمتی از استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار ها است. ممکن است قبلا در رابطه با تئوری های مختلف کسب و کار در اینستاگرام چیزهایی شنیده باشید، اما چگونه می توانید بدون تلف کردن وقت و سرمایه از این پلتفرم برای بیزینس خود استفاده کنید؟ تبلیغات گوگل به هیچ وجه نمیتواند جایگزین سئو شود، اما به هر حال باید مورد توجه قرار بگیرد.

این نوع تبلیغات بسیار شبیه تبلیغات طبیعی است. مصرف کنندگان معمولاً به دلایل مختلفی به این صفحات می پیوندند. به طور قطع برای شما پیش آمده است که در انتهای مطلبی، مقالات مختلفی برای مطالعه به شما پیشنهاد شده باشند. آژانس دیجیتال مارکتینگ نیلا یکی از بزرگترین آژانس های تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ کشور است که در شهرهای کرمان و گیلان “رشت” طی چند سال اخیر با قدرت در حال ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود می باشد.

شرکت ها می توانند از طریق شبکه های اجتماعی به مشتریان خود دسترسی داشته و به آنها نشان دهند که در زمینه مورد نظر فعال هستند و باعث میشود که با مخاطبین خود ارتباط مستقیم برقرار شود. اکنون اینستاگرام یک پلتفرم جهانی است که به برند ها اجازه می دهد محتوای خود را منتشر کنند، محصول شان را نمایش دهند و با مخاطبین خود تعامل و ارتباط داشته باشند. ابزار گفتگو و پشتیبانی آنلاین، به شما کمک میکند به سادگی با مخاطبان سایت خود ارتباط بر قرار کنید و رفتار آنان را تحلیل کنید. ۳۴ درصد جمعیت مردم ایران در هفته یک ساعت به رادیو گوش می­کنند؛ که بر اساس این آمار برخی از آنان روزانه بیشتر از یک ساعت به رادیو گوش فرا می­دهند.

متخصصین سئو با این ابزار بیشتر آشنایی داررند اما با توجه به آمار و ارقامی که از ترافیک سایت ارائه میدهد، دانستن آن برای دیجیتال مارکتر ها خالی از لطف نیست. اما برای ایجاد فن پیج مارکتینگ موفق این صفحات باید هدفمند و استراتژیک باشند و از انجام خطاهای رایج اجتناب کنید. اگر شما شاهد بالا رفتن تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام برند خود هستید، این بدان معناست که برند شما در حال رشد کردن است. هنگامی که مشتریان مارک یا صفحه خاصی را در اینستاگرام دنبال می کنند ، به روزرسانی های آن را دنبال می کنند و بخشی از جامعه آن می شوند.

بناربراین فن پیج مارکتینگ ها فضای ارتباطی با مشتریان یک محصول ، برند تجاری و یا هواداران یک موضوع یا فرد هستند. میخواهیم بیشتر در مورد فریم ورک RACE و استراتژی بازاریابی دیجیتال بر اساس این فریم ورک صحبت کرده و ببینیم چطور میتوانیم استراتژی را با توجه به مدل RACE تدوین کنیم. به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجانغربی، سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهرستان “بوکان” اقدام به ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال نموده اند موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. این روزها همه در اینستاگرام هستند.