دیجیتال مارکتینگ : تاریخچه و مفاهیم + اینفوگرافیک – آیمارکتور – دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

از آنجایی که این شبکه اجتماعی یک پلتفرم بصری است، ارزش این را دارد که وقت بگذارید و یاد بگیرید که چگونه از محصولات خود عکس بگیرید یا بودجه ای برای عکاسی از محصولات یا خدمات اختصاص دهید. • نمایش تبلیغات: Google Display Network که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در صفحات سایتهایی که مشتریان بالقوه شما نسبت به محصولات و خدمات نشان داده اند ، قرار دهید. DM کمک زیادی به آسان تر کردن راه های جذب مشتری می کند، دیگر نیازی به پخش تراکت و تبلیغات بیلبوردی نمی باشد. اکنون که با بحث دیجیتال مارکتینگ تا حدودی آشنا شدیم بیایید یک بار دیگر و به صورت کامل تر تعریف بازاریابی درونگرا را برای شما مطرح کنیم.

به این معنی که داستان برند و سبک زندگی خود را در استوری های هایلایت شده قرار دهید تا فالورهای جدید به آن ها دسترسی داشته باشند و تمایز شما با دیگر برندها را دریابند. سیاست ها و مراحل بازاریابی ایمیلی و sms مارکتینگ و تکنیک های حرفه ای e-CRM برای درک همین موضوع است.

اولین قدم تبدیل حساب کاربری به نوع حرفه ای است. از محصولات خود عکس های حرفه ای و باکیفیت بگیرید و از آن ها برای گذاشتن پست استفاده کنید. در این محل با نوشتن جمله ای، از مشتریان استقبال نموده و آن ها را به خرید ترغیب می کند. ایلیا پولوسکین، از بنیانگذاران پروتکل نیر (NEAR)، در مصاحبهای اختصاصی با وبسایت کوین تلگراف دیدگاههای خود را درباره وب ۳ مطرح کرده است. نوریل روبینی برنده جایزه نوبل مدعی شد که رئیس جمهور السالوادور به دلیل «ورشکستگی» کشورش که با خرید بیت کوین توسط او اتفاق افتاده است، مستحق استیضاح است.

بخش عمده ی تمرکز فکت کوینز بر آموزش ارزهای دیجیتال و اخبار ارزهای دیجیتال می باشد.مطالب وب سایت برای کاربرانی با سطح دانش متفاوت دسته بندی شده است .کاربران تازه وارد به این حوزه می توانند ضمن آشنایی با بیتکوین، بلاک چین و آلت کوین ها برای ورود به حوزه رمز ارز آموزش ببینند. در چند سال گذشته، کسب درآمد با اینستاگرام باب نبود اما پس از بسته شدن فروشگاه ها به دلیل ویروس کرونا، فروش در این شبکه مجازی مورد توجه عده بیشماری قرار گرفت. یادگیری ترفندهای بصری در دنیای واقعی و استفاده از آن ها در دنیای مجازی یکی از تکنیک های فروش در اینستاگرام و تبدیل کردن پروفایل کاربری به فروشگاه است.

در حال حاضر پیج های فروش در اینستاگرام در حال فعالیت هستند اما فروش روزانه و ماهیانه آن ها به یک اندازه نیست. این قسمت به صورت روزانه بروز رسانی می شود تا مشتریان و کاربران بتوانند استوری های جدید را ببینند. این پارامتر نشان دهنده آن است که چه تعداد از کاربران بعد از ورود به وب سایت بدون انجام هیچ اقدامی آن را ترک کرده اند. داشتن یک سبک ثابت و تعداد انتشار مطالب در رسانه های اجتماعی به مخاطبان کمک می کند تا بدانند که چه زمانی شما مطلب جدیدی منتشر میکنید.

در این شبکه اجتماعی هر چقدر تلاش کنید، فرصت های باورنکردنی برای دستیابی به مخاطبان هدف و افزایش فروش را خواهید دید. دلیل آن هم این است که استراتژی­های دیجیتال مارکتینگ در افزایش فروش و ایجاد ارتباط مداوم و موثر با مشتریان عملکرد بسیار خوبی داشته­اند. کارشناس دیجیتال مارکتینگ همواره باید با سایر شرکتها و همکاران در ارتباط باشد و از ظرفیت آنها برای ایجاد همافزایی بیشتر استفاده کند. برای هدفمندی بیشتر تبلیغات کمپین نمایش تبلیغات بنری را به وبسایتهای سرگرمی، سبک زندگی و خبری محدود کردیم.

پس از طراحی لندینگ و بارگذاری پستهای کمپین در پیج اینستاگرام چیچک به منظور دعوت مخاطبین از روشهای مختلف تبلیغات دیجیتال همچون تبلیغات کلیکی، تبلیغات بنری، اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات تلگرامی و اینستاگرامی استفاده کردیم. اقدامات مربوط به اینفلوئنسر مارکتینگ این کمپین با استفاده از سامانه باکس ادز انجام شد و در قالب آن با اینفلوئنسرهای فعال در زمینه سبک زندگی، آشپزی و .. همکاری کردیم. سپس با انجام تبلیغات برای لندینگ پیج کمپین نوروزی چیکلات و صفحه اینستاگرام چیچک مخاطبین را از برگزاری این کمپین و جوایز آن آگاه کردیم.

دیجیتال مارکتینگ میتواند بخشی از استراتژی کلان بازاریابی باشد و به موازات آن، از بازاریابی با خدمات مشتریان، تبلیغات تلوزیونی، بازاریابی کانالی، بازاریابی ویروسی و … این مسیر تازه برای کمند، مسیری پر از تجربه و یادگیری است. اگر بر روی ساخت تجربه رابط کاربری تمرکز کنید در شش ماه اول نتایج قابل توجهی مشاهده می کنید. دانش آکادمیک و تخصصی در کنار تجربه عملی در راه اندازی و مدیریت کسب و کار اینترنتی، نقطه قوت دکتر شیخ است که در ابتدای دوره، آموزش و انتقال تجربه ایشان، مسیر روشنی از کسب مهارت در دیجیتال مارکتینگ را برای دانشجویان فراهم می کند.

اقداماتی که این گروه از کسب و کارها انجام می دهند را به مرحله اجرا در آورید و با الگوگیری و خلاقیت، سبکی منحصر به فرد را بوجود آورید. اما باتوجه به این موضوع که گوگل شناخته ترین موتور جستجو است، در این مطلب گوگل را مد نظر خود قرار می دهیم.

اما یه وقتایی سئو رو فقط برای افزایش بازدید یک وبلاگ میخوایم و برامون مهمه که چطور بازدید خودمون رو بالا ببریم. برای افزایش آگاهی مخاطب از برند شما تا لحظهای که مخاطب خرید کند پلنهایی طراحی میکند و به صورت تارگتی دست به اقدام میزند. اتفاقاتی از جنس تعداد کاربران ورودی، مدت زمانی که کاربران در سایت بودهاند، تعداد صفحات مختلفی از سایت که کاربران به طور میانگین بازدید کردهاند، پربازدیدترین و کم بازدیدکردن صفحات سایت و میزان ثبتنام و فروش از طریق صفحات مختلف اتفاقات مهمی هستند که ثبت آنها برای هر کسب و کاری مهم است. یک مثال ساده: کاربری از وبسایت شما بازدید می کند و آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را برای ثبتنام وارد می کند.