دوره آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ – دوران آکادمی

حتی با استفاده از قابلیتهایی مانند لایو اینستاگرام میتوانید به صورت زنده از طریق ویدیو با کاربران و مشتریان خود صحبت کرده و محتوای آموزشی و سرگرمی به آنها ارائه دهید. برای این کار وارد پنل کاربری خود شوید و گزینه خرید رمز ارز را انتخاب کرده و بر روی قسمت خرید و فروش کلیک کنید. وقتی اینفلوئنسرها محصول یا خدمات شما را تبلیغ میکنند، تودهای دنبال کنندگان آنها به دلیل تاثیرگذاری بالای اینفلوئنسرها به سمت محل فروش محصول یا خدمات شما روانه میشوند و خرید انجام میدهند. بازاریابان دیجیتال بر روی شاخصهای کلیدی عملکرد یا KPI تمرکز دارند و با توجه به این شاخصها، به بررسی بازدهی و میزان موفقیت هر یک از فرآیندها و استراتژی های بازاریابی دیجیتال میپردازند.

مانند هر چیز دیگری، بودجه ای که تعیین می کنید، به عناصری از بازاریابی دیجیتال بستگی دارد که می خواهید به استراتژی خود اضافه کنید. صدور گواهینامه از دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان، به شما در تعیین استراتژی محتوای ویدئویی کمک میکند. ساخت ماژول از کارهایی است که در این دوره باید انجام دهید؛ گواهینامهی Flight School توییتر متشکل از پنج ماژول کوتاه ویدئویی است که تکمیل آنها حدود یک ساعت به طول میانجامد. این دوره به صورت یک مسیر ۳ ماهه طراحی شده است، به طوری که متخصصان و اساتید آغازینو در طول مدت ۳ ماه در کنار شما بوده تا کسب و کار شما بصورت کاملاً مطلوب نتیجه قابل قبولی را برای شما به ارمغان آورد.

اتوماسیون بازاریابی میتواند به شما کمک کند هر آنچه را که انجام میدهید، بر اساس کمپین مرتب کنید و سپس عملکرد آن کمپین را براساس پیشرفتی که همه این مؤلفهها در طول زمان به دست میآورند، ردیابی کنید. به طور مثال، اگر شخصی در پادکست خود، کسبوکاری را معرفی کند و شنوندگان از لینک اشتراکی او در پادکست، شروع به خرید محصولات آن کسبوکار کنند، درصدی از فروش به صاحب پادکست اختصاص پیدا میکند. اینفلوئنسر مارکتینگ در دنیای مدرن امروز و عصر شبکههای اجتماعی به یکی از مهمترین انواع دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده و سازمانها و کسب و کارهای زیادی بودجه قابل توجهی را برای این منظور اختصاص دادهاند.

شرکتهای زیادی لیستهای ایمیل ارائه میدهند که برای تبلیغات ایمیلی میتوانید لیست آنها را خریداری کرده و پیامهای تبلیغاتی ارسال کنید؛ چیزی که اهمیت دارد ساخت لیست ایمیل منحصر به فرد است. اگر برای آنها ایمیلی بفرستید و مشتریانتان چیز جالبی پیدا کنند، روی لینک شما کلیک کرده و از و بسایت شما خرید می کنند.

در بازاریابی ایمیلی اطلاعات، پیشنهادات و پیامهای تبلیغاتی مستقیماً به صندوق پستی کاربران و مشتریان هدف شما فرستاده میشود. موبایل مارکتینگ مخصوصاً روی بازار هدف جوان بسیار موثر است؛ چرا که این قشر معمولاً کارهای خود را از طریق گوشی موبایل انجام میدهند و وقت زیادی را در تلفنهای همراه خود میگذرانند. در بازاریابی دیجیتال نیز این مفهوم اهمیت بسیار زیادی دارد. محتوای ویدیویی مخصوصاً در رتبهبندی موتورهای جستجو و SEO تاثیر بسیار بالایی دارد. بسیاری از افراد روی سه نتیجه اول یا حداکثر نتایج صفحه اول کلیک میکند و به صفحات بعدی موتور جستجو نمیروند. وقتی که کاربران این کلمه کلیدی را در موتورهای جستجو سرچ میکنند، هزاران نتیجه برای آنها ظاهر میشوند که در هر صفحه معمولا 10 نتیجه نشان داده میشود.

یعنی با پرداخت مبلغی، مطلب یا صفحه خود را در جایگاه خریداری شده از موتور جستجو به کاربران نشان میدهید. در واقع او یک اینفلوئنسر مارکتر است و از این طریق شما را ترغیب به خرید محصول یا آگاهی از برند مورد نظر میکند. هرگونه محتوای دیجیتالی که میتوان در بسترهای مختلفی انتشار داد، قابل انتقال به موبایل نیست و باید برای این دستگاهها بهینه سازی شود.