بیش از ۱۰۰ دوره آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ

علاوه بر کسب و کار شما، بینهایت شرکت دیگر در این کانال ارتباطی سهم دارند و دلیل آن هم ارزان قیمت بودن این روش نسبت به روشهای تبلیغاتی سنتیست. برای کار شما باید درگیر حل مسئله و تفکر تحلیلی، کسب تخصص در موارد زیر بشوید: بازاریابی از طریق کانالهای دیجیتال، تعامل با برند دیجیتال، مدیریت شهرت برند دیجیتال و…

اکثر تبلیغات همسان زیرمجموعه بازاریابی محتوا قرار می گیرند، چرا که از محتوا برای جذب کلیک استفاده می کنند. تبلیغ همسان با ارائه اطلاعات یا سرگرمی، این تعصب را دور می زند و جنبه «تبلیغ» را کم اهمیت جلوه می دهد. این تبلیغات همسان است. یکی از رایج ترین انواع تبلیغات کلیکی، تبلیغات کلیکی Google Ads است.

بازاریابی از طریق ایمیل، قدیمی ترین شکل بازاریابی آنلاین است و هنوز هم بسیار کارآمد است. به روزی فکر کنید که این شبکه اجتماعی محبوب در کشور ما خارج از دسترس باشد. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی راهی رایگان و ارگانیک برای استفاده از بستر رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا توییتر برای بازاریابی مشاغل شماست، اما طبیعتاْ در صورت استفاده از روش های ناصحیح، ناکارآمد خواهد بود. محبوبترین پلتفرمها برای بازاریابی شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر و اینستاگرام هستند که لینکدین و یوتیوب نیز از آنها فاصله زیادی ندارند. آن ها به حرف شما خیلی کمتر از کامنتهای مردم در شبکههای اجتماعی درباره محصول یا خدمات برند تان اهمیت میدهند!

برای پیدا کردن فرصت های شغلی و فراخوان های همکاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ، میتوانید از وبسایت هایی مثل جابینجا، جابویژن، کارپیشه و بسترهای مشابه استفاده کنید. شما میتوانید تشخیص دهید که با استفاده از کدام روش تولید محتوا، بیشترین تعداد اشتراکگذاریها، نظرات یا کلیکها روی وبسایت را به همراه دارد.

بله بازاریابی محتوا، مهمترین ابزار برای جذب مخاطبان هدف است و طبق بررسی های به عمل آمده ۹۲ درصد از بازاریابان محتوا را یک ابزار مهم در بحث دیجیتال مارکتینگ می دانند. ایمیل اغلب برای تبلیغ محتوا، تخفیفات و رویدادها استفاده میشه و افراد مختلف رو مستقیما به وب سایت شرکت هدایت میکنه. همچنین ما سعی داریم تا با پالایش بهترین منابع در دنیا درسهایی را در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ برای شما آماده کنیم تا مطمئنتر از همیشه فرابگیرید.

اول از همه، شما باید مطمئن شوید که ایمیل های شما توسط مشتریان دنبال می شوند. اکثر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، LinkedIn ، Pinterest و Snapchat به شما این امکان را می دهند تا در سایت آنها تبلیغ کنید. بازاریابی شبکه های اجتماعی (سوشال مدیا مارکتینگ) برای هدایت ترافیک و آگاهی از برند، توسط تعامل با کاربران آنلاین صورت می گیرد. شاید آی اف تی تی تی (Ifttt) را بتوان کامل ترین ابزار برای مدیریت شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام دانست. یعنی ابتدا صفحه خود را به حدی از پیشرفت برسانید، ظاهر آن را مرتب کنید، محتوای مفید و موثر تولید کنید و سپس برای معرفی خود از صفحات محبوب اینستاگرام استفاده کنید.