آژانس دیجیتال مارکتینگ وبیما

برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ از کجا شروع کنیم؟ از کجا شروع کنم؟ وجود مخاطبین زیاد، محبوبیت بالای این شبکه و راحتی کاربرد آن، باعث شده است که خیلی از کسب و کارها از این پلتفرم استفاده کرده و درآمد خوبی به دست بیاورند. در این محل با نوشتن جمله ای، از مشتریان استقبال نموده و آن ها را به خرید ترغیب می کند.

در پی این اقدام فروش افزایش پیدا می کند و فالورها، پست های محصولات شما را با دوستان خود به اشتراک می گذارند. به این معنی که داستان برند و سبک زندگی خود را در استوری های هایلایت شده قرار دهید تا فالورهای جدید به آن ها دسترسی داشته باشند و تمایز شما با دیگر برندها را دریابند. همچنین میتوانید به ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام – Insights – دسترسی پیدا کنید. همچنین قادر باشد رقبای خویش را تحلیل نماید.

صنعت بلاک چین همیشه در حال پیشرفت است به طوری که شما میتوانید انتظار پیشرفتهایی را با سرعت برق آسا داشته باشید. بکارگیری هشتگ ها سرعت سرچ محصول خاص را برای کاربر راحت می کند. اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام به مشتری، ساختن یک پروفایل خلاقانه است که توجه خریداران را به خود جلب کند. برای اینکه نیاز بازار در فروش در اینستاگرام را شناسایی کنید، پیشنهاد می شود به فروشگاه های حضوری سری بزنید و به ویترین مغازه ها نگاه کنید و از خود بپرسید، چه چیزی توجه شما را جلب می کند؟

یادتان باشد که هیچ وقت قدرت استوری (Story) را دست کم نگیرید، تحقیقات نشان داده است استوری ها از جذب کلیک بالایی برخوردار بوده اند چرا که در جلب توجه مخاطبین نقش موثری را ایفا می کند. و این یکی از اصلی ترین مزیت های دیجیتال مارکتینگ است. دیجیتال مارکتینگ شامل حوزه های متفاوتی از جمله سایت، پلت فورم های اجتماعی، رپورتاژ و ایمیل مارکتینگ می شود.

برنامه منتوریکس برای کسبوکارهای انلاین شامل 7 مرحلهی ایجاد سئو، تولید محتوا، تبلیغات گوگلی، دادهها، مدیریت شبکه اجتماعی، بهبود UI/UX و تیم سازی و آموزش میشود. او عاشق این است که همه فرآیندها را طوری بهبود دهد که به یک نقطه بهینه برسد. اما سوال این است که آیا بقیه افراد جامعه نمی توانند از امکانات این مجموعه ها استفاده کنند؟

اگر می خواهید حس خوبی از محتوای پست شده را در اختیار مخاطب قرار دهید، بهتر است از هشتگ توضیح استفاده کنید. حال در این نوع از بازاریابی، اگر شما محصول یا خدمتی دارید می­توان به سمپلینگ­های دیجیتال نیز اندیشید که مثالی از آن را امروزه شما در فروشگاه­های موبایلفروشی بزرگ یا نمایندگی­های سامسونگ یا… به عنوان مثال تبلیغات آفلاینی که در اپلیکیشن های بازی می بینید و یا حتی پیامک های تبلیغاتی که دریافت می کنید در دسته دیجیتال مارکتینگ طبقه بندی می شوند.

یا همان هشتگ به مواردی همچون طبقه بندی مطالب در یک اکانت مشخص، تشخیص بهتر محتوا و انتقال پیام و بار احساسی مطلب به مخاطبین است. مواردی همچون فیش های ارسالی، کدهای مرسوله پستی و رضایت مشتری را به طور مرتب استوری کنید. اگر به طور مرتب استوری می گذارید، آن ها را تحت عنوان هایلایت قرار دهید. با این حال، اگر ابتدا مخاطبان هدف خود را شناسایی نکرده باشید، نمیتوانید از این مزیت استفاده کنید. با این کار فالورهای مشترک را پیدا کرده و با آن ها ارتباط برقرار خواهید کرد.

با این کار به ارتباط سازی مخاطب با برند کمک خواهید کرد. در این کتاب بیشتر با فناوری بلاکچین و اینکه اصلا بیت کوین چیست و از کجا آمده، آشنا خواهید شد. برای اینکه این مسیر به درآمد محقق شود، باید با آموزش همراه باشد. این فناوری با استفاده از تلفن همراه بازدیدکنندگان پارکهای دیزنی، آنها را ردیابی میکند و جلوههای سهبعدی مخصوص به آنها را بر روی دیوارها و اشیاء فیزیکی اطراف پارک ایجاد مینماید. افزودن شماره تلفن به مشتریان کمک می کند تا در صورت نیاز محصول و عدم پاسخ گویی در دایرکت با شما تماس بگیرند.