آموزش و کاربرد دیجیتال مارکتینگ

چندین کانال ارتباطی برای معرفی و درج ویدئو وجود دارد که می توانید از آنها برای اجرای یک کمپین بازاریابی ویدیویی استفاده کنید. هنگامی که مخاطبان خود را شناختید و بودجه ای در اختیار داشتید، زمان آن فرا رسیده است که برای کانال های مختلفی که قرار است استفاده کنید، محتوا تولید کنید. عوامل مختلفی مانند سن، مکان، جنسیت، درآمد، علایق، انگیزهها و … برای مثال در مناطق در حال توسعه مانند آمریکای لاتین و آفریقا، تقاضا برای بازاریابی موبایل (موبایل مارکتینگ) به شدت بالا است. تحقیق کلمه کلیدی یکی برای بهینه سازی وب سایت و محتوا حیاتیه و به افراد اجازه میده شما رو از طریق موتورهای جستجو پیدا کنن.

تبلیغات در موتورهای جستجو معمولا به شکل تبلیغات بر اساس کلیک انجام میشود. در غیر این صورت برای پیدا کردن رقبا عبارتهای مرتبط با فعالیت خود را جستجو کرده تا آنها را پیدا کنید. اگر از قبل رقبای برتر خود را می شناسید، میتوانید برای بررسی حساب کاربری آنها اقدام نمایید.

اولین کار این است که برای پیج خود نام کاربری قابل تشخیص و جستجو انتخاب کنید. اولین چیزی که برای هر نوع بازاریابی باید بدانید، این است که بازاریابی شما معطوف به چه دستهای از آدمهاست و دقیقا میخواهید چه کسی را جذب کنید. برای موفقیت بلند مدت در اینستاگرام، باید اهداف مشخص داشته باشید تا بتوانید زمان، انرژی و سرمایه گذاری پولی خود را توجیه کنید. به طور کلی یکی از اهداف اصلی عضویت در شبکه­ های اجتماعی، افزایش میزان آگاهی افراد از برند مورد نظر است. این روش در سنجش اثربخشی و افزایش بازدید از سایت مورد استفاده قرار میگیرد.

افزایش فالوورهای حساب کاربری شما به زمان و انرژی بالایی نیاز دارد. با تست های A/B و آزمون و خطا می توانید زمان هایی را برای فعالیت و انتشار پست پیدا کنید که در آن ساعات، کاربران، بیشترین تعامل را با برند شما دارند. است. همچنین زمان دقیق قرارگیری آنها در اینستاگرام نیز مشخص میشود.

برای انجام این کار نیز میتوانید از رویدادهای محبوب و هشتگهای پربازدیدی که مرتبط با کسب و کار شما هستند استفاده کنید. برای فعالیت در اینستاگرام به عنوان یک کسب و کار باید بتوانید علاوه بر استفده از محتوای تصویری درست، از بخش کپشن هم به خوبی استفاده کنید. ولی باید بگم که به هیچ عنوان نمیشه ربات هارو طوری تنظیم کرد که اشتباه نکنند (احتمالش خیلی زیاده فردی که پست رو میذاره و هشتگ انتخاب میکنه هشتگ غیرمرتبطی بذاره. Bitcoinist برای کاربران استخراج کننده ارزهای دیجیتال نیز میتواند بسیار پرکاربرد باشد زیرا بخشی به عنوان ماینینگ نیز در آن تعبیه شده و شما را به شبکه استخراج ابری متصل میکند.

بیو اینستاگرام شما و شمایل کلی پروفایل در نگاه اول در چشم مخاطب بسیار تاثیرگذار است. برنامه ریزی برای فعالیت در اینستاگرام بسیار مهم است. برای این امر، برندسازی اهمیت ویژهای در اینستاگرام دارد. نوشتن کپشن در اینستاگرام قواعد خاصی دارد که قبلا در مقاله ی آموزش نوشتن کپشن در اینستاگرام در مورد آن صحبت کرده ایم. این نکات بازاریابی دیجیتال گفته شده در این مقاله به شما ایده های خوبی برای شروع تبلیغات آنلاین ارائه می دهد.

در ادامه مهمترین نکات و اصول بازاریابی در اینستاگرام معرفی شدهاند. در این راستا ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. با حضور در اینستاگرام به راحتی می­توانید نام تجاری، محصولات و خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنید. شما باید جایی حضور داشته باشید که مردم در آن جا هستند. آمار و ارقام فروش و میزان سود و زیان خود را لحظه ای در اختیار داشته باشید. برخی افراد و کسبکارها از اینستاگرام برای نمایش محصولات و فروش مستقیم آنها از اینستاگرام استفاده میکنند.

گذشت چندین سال روند این اشتراک گذاری رنگ و بوی سود و فروش به خود گرفت و کاربران تصمیم گرفتند در ازای اشتراکگذاری اطلاعات و خدمات خود درآمدی نیز کسب کنند و به این ترتیب بازاریابی دیجیتال جای خود را به بازاریابی سنتی داد و رقابت سنگینی بین سایتهای بزرگ صورت گرفت. علاوه بر این، اغلب مقرون به صرفهتر از تبلیغات سنتی است و به شما این امکان را میدهد موفقیت را به صورت روزانه اندازه گیری کنید و بر روی اهداف خاصی تمرکز کنید.